کد خبر: ۷۱۵۸۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۷ - ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
به گزارش خبرخودرو، عضو کمیسیون امورداخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی پاسخگویی به انوع سلیقه ها در بازار خودرو را مستلزم واردات خودرو های باکیفیت و متناسب با نیاز بازار خودرو دانست.

به گزارش خبرخودرو، عضو کمیسیون امورداخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی پاسخگویی به انوع سلیقه ها در بازار خودرو را مستلزم واردات خودرو های باکیفیت و متناسب با نیاز بازار خودرو دانست.

احمد علیرضا بیگی در گفتگو با خبرنگار خبرخودرو با بیان اینکه واردات خودرو ابزاری برای پاسخ به انواع سلیقه ها در بازار خودرو است، عنوان کرد: اگر می خواهیم صنعت خودرو رقابتی شود باید با واردات خودروهای متناسب با نیاز بازار به انواع سلیقه ها در بازار خودرو پاسخ داد همان طور که در بازار جهانی نیز خودروهایی متناسب با نیاز اقشار ضعیف و متوسط جامعه طراحی و به بازار عرضه شده است.

وی با اشاره به اینکه توجه به ذائقه و تامین نیاز مصرف کننده موضوعی حل شده در بازار خودرو جهانی است، افزود: بازار خودرو یعنی مشتری دارای حق انتخاب در خرید خودرو باشد و هر گونه اجبار در این زمینه، مفهوم بازار خودرو را زیر سوال خواهد برد.

نماینده مردم آذرشهر، اسکو و تبریز در مجلس شورای اسلامی در خصوص نقش محصولات جدید خودروسازان در تنوع سازی و پاسخ به نیاز مشتریان در بازار خودرو اظهار داشت: عرضه خودروهای جدید داخلی زمانی مقبول است که امکان انتخاب خودرو داخلی و خارجی متناسب با بضاعت مالی و ذائقه و سلیقه مصرف کننده وجود داشته باشد.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"